Ariana dla WS | Blogger | X X

Strony

6 października 2019

Muffinki choinki


Pomysł na choinkowe muffinki pochodzi z bloga Preppy Kitchen KLIK.
Muffinki tradycyjnie upiekłam według przepisu z bloga Ciastkożercy. Link do przepisu znajdziecie w poście o muffinkach pająkach.
Wykonanie takich choinek nie jest trudne, ale potrzeba trochę czasu. Zaczynamy od upieczenia muffinek, ponieważ muszą wystygnąć. W czasie kiedy muffinki się pieką, robimy masę maślaną i barwimy ją na zielono (ja używam sypkich barwników, są wydajne i nie rozrzedzają masy).
Czas na złożenie choinki. Do wafelka do lodów wsypujemy kilka czekoladowych cukierków mm’s, taki wafelek nakładamy na muffinkę. Ja miałam ścięte wafelki, dlatego na wierzch wafelka położyłam dodatkowo mini snickersa, tak by osiągnąć czubek choinki (jeśli macie spiczaste wafelki, to snickers nie jest wam potrzebny).
Dekorowanie: do worka cukierniczego z tylką w kształcie gwiazdki, wkładamy masę maślaną. Wafelek najpierw smarujemy cienką warstwą masy, a następnie z worka cukierniczego wyciskamy punktowo masę, zaczynając od podstawy choinki. Jako koralików użyłam perełek cukrowych.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz