Ariana dla WS | Blogger | X X

Strony

12 stycznia 2019

Muffinki pająki

Dzisiaj mam dla Was pomysł na muffinki - pająki.


Muffinki zrobiłam z przepisu z bloga Ciastkożercy. Często z niego korzystam, bo jest dobry, a jeśli coś jest dobre i funkcjonuje to po co to zmieniać.
Na wierzch muffinek zrobiłam masę maślaną.
Do wykonania pajęczyny roztopiłam czekoladę, którą następnie przełożyłam do specjalnej butelki.

Na muffince rysujemy czekoladą spiralę, zaczynając od środka. Następnie przesuwamy wykałaczką od środka w dół muffinki, w ten sposób tworzymy pajęczynę.

Tułów pająka zrobiłam z groszków czekoladowych, a nóżki z czekolady. Nóżki pająka: na papierze do pieczenia, z rozpuszczonej czekolady rysujemy “L”. Na główkę pająka robimy czekoladą kulkę na papierze. Całość wkładamy do zamrażarki, czekolada kiedy zastygnie to ładnie odejdzie od papieru. Przy złożeniu pająka, nóżki mroziłam kilka razy, ułatwia to ic układania, ponieważ czekolada w palcach się topi.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz