Ariana dla WS | Blogger | X X

Strony

14 kwietnia 2019

#19 Test przepisu: Tort czekoladowy z wiśniami kandyzowanymi

Tort z ciemnym biszkoptem oraz masą z nutellą i cukierkami “Michałkami”. To mój ulubiony przepis, wszystko się w nim zgadza, biszkopt ładnie rośnie i nie opada, masa jest smaczna i nie za słodka.

Biszkopt przekroiłam na 3 części, nasączyłam rozcieńczonym sokiem malinowym i przełożyłam masą czekoladową. Cały tort otoczyłam pozostałą masą. Tort włożyłam do lodówki do stężenia masy.
W tym czasie zrobiłam dodatkową masę na dekorację. Masę, po stężeniu w lodówce, wyłożyłam do rękawa cukierniczego z okrągłą tylką. Następnie wyciskałam w kulki i za pomocą łyżeczki rozcierałam je w tą samą stronę.
Do dekoracji góry tortu użyłam tylki 1B do dużych kwiatków. Pomiędzy na wyższe dekoracje ułożyłam wiśnie kandyzowane, a pomiędzy włożyłam oreo crispy.


Przepisy:
Tort: KLIK
Masa czekoladowa do dekoracji: KLIK





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz